PLAY.MOVE.EXPLORE.BECOME.CODARTS

Codarts is een stevig in de Rotterdamse samenleving gewortelde internationale hogeschool die kwalitatief hoogwaardige bachelor- en masteropleidingen aanbiedt op het gebied van muziek, muziektheater, dans, circus, muziek- en danseducatie en muziek- en danstherapie.

Diversiteit, interdisciplinariteit en duurzaamheid zitten in de genen van Codarts verankerd. We maken deel uit van nationale en internationale netwerken. Het innovatieve onderwijs -en onderzoeksprogramma Rotterdam Arts & Sciences Lab – een samenwerkingsverband tussen Erasmus Universiteit Rotterdam, Willem de Kooning Academie, Hogeschool Rotterdam en Codarts – getuigt hiervan.

Codarts telt ruim 1.000 studenten, met circa 65 nationaliteiten, en ongeveer 420 medewerkers.

 

Vind jij leuk om een spin in het web, dienstverlenend en klantgericht te zijn? En houd je ook van veel afwisselingen in je werk? Dan is Codarts per direct op zoek naar jou! Wij zoeken voor onze afdeling Informatiemanagement & IT een:

 

Servicedeskmedewerker

0,67 fte (24 uur per week)

 

Wat ga je doen

De ambities van Codarts op het gebied van informatievoorziening (IV) zijn groot. De IT van Codarts is modern, complex en zeer gevarieerd, met veel afwisselende werkzaamheden en projecten waaronder de mobile device management met Intune, de migratie van fileshares naar MS Sharepoint/Teams, de vervanging van MFP’s, de doorontwikkeling van de digitale werk- en leeromgeving (DLWo), etc. Kortom, we zijn heel ijverig met de digitalisering van middelen en processen en een dergelijke omgeving heeft zijn uitdagingen. Als we dit vertalen naar de Servicedesk STIP, willen we dat de skilled eerstelijn minimaal 80% van de IT-issues direct oplost. Dit vraagt om een ervaren oplossingsgerichte Skilled Servicedeskmedewerker met kennis van IT (Mac en Windows) en bedrijfsprocessen van bv. P&O, Financiën, Studentenzaken (ASC) en Facilitair.

Kerntaken

  • Samen met je twee collega’s beantwoord en behandel je vragen van gebruikers, incidenten, verzoeken en standaardwijzigingen, zowel aan de balie, de telefoon als via het Self Serviceportaal. Gebruikers kunnen studenten, (gast)docenten en ondersteunende medewerkers zijn;
  • Je raadpleegt o.a. het studenteninformatiesysteem OSIRIS, het roostersysteem Asimut en print Codarts Cards via het Kaart Managementsysteem;
  • Je ondersteunt ASC o.a. met het uitgeven, innemen en controleren van tentamenformulieren en opdrachten (dit neemt af door digitalisering);
  • Je bent betrokken bij issues na uitleen van apparatuur en instrumenten;
  • Op basis van je kennis en ervaring los je een groot deel van de (complexe) storingen/incidenten en issues op (lokaal en remote) m.b.t. de werkplekomgeving (Mac en Windows), telefonie, printers, kantoor- en multimedia-applicaties;
  • Je doet inhoudelijk voorstellen ter verbetering van het Kennissysteem;
  • Je stelt werkinstructies (FAQ) en handleidingen op en houdt deze up-to-date;
  • Je draagt zorg voor het actueel houden van documentatie over serviceprocessen en je bent medeverantwoordelijk voor het CMDB-beheer;
  • Je draagt zorg voor het succesvol in gebruik nemen van (nieuwe) IT-diensten (bv. adoptie, kennissessies, het schrijven van QRC’s).

 

Dit zoeken wij in jou

  • Je beschikt minimaal mbo-4 werk- en denkniveau. Ervaring binnen een skilled servicedesk is een pré evenals het werken met TOPdesk;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Kennis en ervaring met incident-, problem- en changemanagement op basis van ITIL v3 (certificering is een pre);
  • Kennis en ervaring met Microsoftproducten is een must. Denk aan: MS Office 365, Windows 10, Microsoft 365 en Active Directory. Ervaring met audiovisuele- en muziekapplicaties is een pré;
  • Naast een resultaatgerichte doener, ben je ook een denker en zie je mogelijkheden tot verbetering van onze huidige werkwijze;
  • Je bent communicatief vaardig; je kunt je goed verplaatsen in de gebruiker en de behoeftes van Codarts en hanteert het principe “klant is koning” zover dit past binnen de kaders;
  • Verder ben je servicegericht, accuraat, leergierig en af en toe flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag;
  • Binnen Codarts spreken we Nederlands en soms is Engels de voertaal. Daarom spreek en schrijf je beide goed;
  • Je bent bereid om verder te groeien en opleidingen te volgen voor zover je kennis nog niet geheel past;
  • Je bent woonachtig binnen 45 minuten reisafstand van Codarts.

 

Waar kom je te werken

De afdeling IMIT is een regieorganisatie. De afdeling adviseert over het gebruik van informatiesystemen bij bedrijfs- en onderwijsprocessen, geeft ondersteuning bij trajecten voor aanschaf en implementatie van informatiesystemen en regelt het beheer en de aanpassing van de aan haar toevertrouwde informatiesystemen. Daarnaast ondersteunt IMIT de organisatie op het gebied van architectuur, informatiebeveiliging, project-, contract- en datamanagement, consultancy, procesoptimalisatie, innovatie en sourcingstrategie. Een nieuwe taak van IMIT is het onderwijs ondersteunen bij Blended Learning.

De Servicedesk STIP is onderdeel van IMIT en is voor alle eindgebruikers van Codarts hét aanspreekpunt voor de afgesproken (IT-)diensten. Er is een nauwe samenwerking met het IMIT Backoffice-team, de afdelingen Facilitair, Productie en ASC.

 

Dit bieden wij jou

Een verantwoordelijke en afwisselende functie in een collegiaal team in hartje Rotterdam. De functie is volgens cao-hbo ingeschaald in schaal 7 (min. € 2.496,18
max. € 3.264,65 bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek). Inschaling vindt plaats op basis van meegebrachte kennis en ervaring. Als medewerker van Codarts maak je gebruik van één of meer regelingen uit onze arbeidsvoorwaarden. Bijvoorbeeld: een dertiende maand, een vergoeding voor een fiets, tegemoetkoming in ziektekosten en reiskostenvergoeding. Deze regelingen leveren een fiscaal voordeel op. Daarnaast helpen we je met het ontwikkelen van kennis en vaardigheden.

 

Informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Hoofd Informatiemanagement & IT, Roberto Barros Andrade, via het e-mailadres: vacatures-imit@codarts.nl.

 

Sollicitatie

Je sollicitatie met cv kun je onder vermelding van functienaam tot en met 30 mei 2023 mailen aan de afdeling P&O via: bureaupo@codarts.nl

 

 

Goed om te weten: Om de veiligheid binnen het onderwijs te garanderen, wordt van alle medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Codarts streeft naar een divers personeelsbestand. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar de kandidaat die de diversiteit binnen onze organisatie versterkt.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.