Czerny, Die Schule der Geläufigkeit op.299 (Leipzig s.a., Peters Verlag) of vergelijkbare etudes. Polyfone composities zoals een tweestemmige inventie van J.S. Bach of een ander vergelijkbaar werk.
gue.net/profile/show-exposition?exposition=381707 Stephen Meyer The solo violin in Astor Piazzolla’s tango: a comparative study (2016) https://www.researchcatalogue.net/profile/show-exposition?exposit [...] net/profile/show-exposition?exposition=412175 Yves Popow Adapting the marimba into Astor Piazzolla’s music (2015) https://www.researchcatalogue.net/profile/show-exposition?exposition=271640 Ioannis Rizopoulos [...] exposition=278394 Performance Practice Ettore Cauvin Unveiling the folk dance identity of Carl Nielsen’s Clarinet Concerto Opus 57: a Fynske modernist storytelling (2021) https://www.researchcatalogue.net
Argentinian tango master programme Submits a (detailed) plan related to the Artistic Research Question(s) that intends to investigate during their Master's studies at Codarts Global Musics, Provides a log [...] repertoire max 15 minutes. Free choice of repertoire. Admission Requirements for the Tango Music Master’s Programme General Requirements · Musicianship, affinity with instrument and repertoire : Applicants
Czerny, Die Schule der Geläufigkeit op.299 (Leipzig s.a., Peters Verlag) or etudes of an equivalent grade Polyphony: play a two-part invention by J.S. Bach or another work the applicant is able to convincingly
stijlen, het kunnen noemen van 1 of meer van je idolen en enkele door hen opgenomen nummers/platen/CD’s • Kennis van enkele composities uit het standaard jazz repertoire • Een redelijk ontwikkelde timing [...] redelijk ontwikkelde toon. Creativiteit Basisvaardigheid improvisatie op (eenvoudige) akkoordenschema’s. Basisvaardigheid muzikale/auditieve communicatie met je begeleiders tijdens de auditie. Basisvaardigheid
en/of Latin; dit moet blijken uit voorgespeeld repertoire: minimaal drie voorbereide stukken, thema’s en improvisaties (met variatie in toonsoort en tempo, mineur en majeur). Prima vista spelen van een
en/of Latin; dit moet blijken uit voorgespeeld repertoire: minimaal drie voorbereide stukken, thema’s en improvisaties (met variatie in toonsoort en tempo, mineur en majeur). Prima vista spelen van een
en/of Latin; dit moet blijken uit voorgespeeld repertoire: minimaal drie voorbereide stukken, thema’s en improvisaties (met variatie in toonsoort en tempo, mineur en majeur). Prima vista spelen van een
heeft. De dansers, afkomstig uit alle delen van de wereld, presenteren een uniek programma met solo’s, duetten en groepsstukken – afkomstig uit bestaand repertoire en nieuw werk van internationale topc
vakgebied. 16:45 Drinks & Snacks 16:45 Afscheid Joan ten Hoonte 17:00 Informele ontmoetingen met collega’s 18:00 Einde programma